GARANTİ – CAYMA HAKKI - İPTAL VE İADE KOŞULLARI
Garanti Koşulları
Regold.com.tr’den aldığınız ürünler 2 sene boyunca garantilidir. Kullanım süresi içerisinde ürün ile ilgili herhangi bir üretim hatası ortaya çıkması durumunda şirketimiz ürünü tamir etme ya da yenisi ile değiştirme garantisini verir. Ürüne 3. Kişiler tarafından bir müdahale yapılmış olması halinde ve Kullanıcı hatalarından kaynaklanan fiziksel tahribat garanti kapsamına girmez.
İptal - İade Şartları – Cayma Hakkı
regold.com.tr’den verdiğiniz, henüz kargo şirketine teslim edilmemiş siparişlerinizi, “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişi seçerek “İptal Et” seçeneğinden iptal edebilir ya da … nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip sipariş numaranızı bildirerek iptal edebilirsiniz.
Müşteri'nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel üretim olan ürünlerin siparişi iptal edilemez. Bu nedenle, müşterinin sipariş sırasında seçeceği parmak ölçüsüne göre ayarlanacağı için tüm yüzükler, müşterinin istekleri doğrultusunda taşına yazı yazılan ürünler, altın kısımların üzerine ya da içine yazı yazılan ürünler vb müşterinin istekleri doğrultusunda üretilen tüm ürünler iptal edilemez ürünler kapsamında yer alır.
İptal edilen ürünün tutarı, siparişin iptal edilmesinden sonra 14 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Tarafımızca kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması bankanıza bağlı olarak 2 ila 3 haftayı bulabilmektedir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra hesaplarınıza yansıtılması tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir.
regold.com.tr’den verdiğiniz siparişi kargoya verildikten sonra iptal etmeniz iade olarak değerlendirilmektedir. regold.com.tr’den verdiğiniz siparişi, ürünün kullanılmamış olması kaydıyla 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri gereği siparişin size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanmak suretiyle iade edebilirsiniz. Ürünü “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişi seçerek “İade Et” seçeneğini seçerek ya da … nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçip sipariş numaranızı bildirip iade iradenizi açıklayarak İade Sürecini başlatabilirsiniz. Bu şekilde iade sürecini başlatmadan iade ettiğiniz ürünler kabul edilmeyecek, gönderiniz teslim alınmayacaktır.
Müşterinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde müşteri cayma hakkını kullanamaz. Bu nedenle, müşterinin sipariş sırasında seçeceği parmak ölçüsüne göre ayarlanacağı için tüm yüzükler, müşterinin istekleri doğrultusunda taşına yazı yazılan ürünler, altın kısımların üzerine ya da içine yazı yazılan ürünler vb müşterinin istekleri doğrultusunda üretilen tüm ürünler ve cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamında yer alır.
Cayma bildirimini şirketimize yönelttiğiniz andan itibaren 10 gün içerisinde siparişinizi Şirketimizin … adresinde bulunan mağazasına ya da gönderim ücreti şirketimize ait olmak üzere anlaşmalı kargo firmasına, faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile teslim etmeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.), İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile eksiksiz ve hasarsız olarak teslim etmeniz gerekmektedir. Ürünün belirtilen iade adresine gelişi sırasındaki sorumluluk alıcıya aittir.
Bu belgelerin ve ürünün ulaşmasını takiben ürün incelemesi uzmanlar tarafından gerçekleştirilir. İnceleme sonucunda iade alınması uygun olan ürünlerin bedeli 10 gün içinde müşterinin ödeme yöntemi ile aynı yöntem kullanılarak iade edilir. Tarafımızca kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması bankanıza bağlı olarak 2 ila 3 haftayı bulabilmektedir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra hesaplarınıza yansıtılması tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir.
Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Aynı Gün Teslimat Hizmeti ile satın alınan ürünlerin, tahsil edilen teslimat ücreti fatura ödeme tutarından mahsup edilerek sadece ürün fiyatı iade edilir. Yurtdışı Teslimat yapılan ürünlerin, tahsil edilen teslimat ücreti fatura ödeme tutarından mahsup edilerek sadece ürün fiyatı iade edilir.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
Mağazalarımızdaki tüm iptal ve iade prosedürümüz 6502 Tüketicinin korunması hakkındaki kanun incelenerek hazırlanmış, müşterilerimizin bu çerçevede sahip olduğu tüm haklar titizlikle gözetilmiştir.
İade ve Tamiratlarınız için ürünlerinizi kargo ile aşağıdaki adrese gönderiniz;
İsim: REGOLD KUYUMCULUK SAN. VE TİC. A.Ş.
Adres: Molla Fenari Mah. Nur-u Osmaniye Cad. No: 55 Fatih/İSTANBUL
Telefon: +90 212 520 23 85
Telefon: +90 544 797 76 22